Zmiana taryfy energii w oddziale obsługi klienta
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także raz do roku zmienić bezpłatnie taryfę energetyczną, od której uzależniona jest kwota Twoich rozliczeń za prąd. Możliwe do wyboru taryfy prądowe dla gospodarstw domowych to najczęściej taryfa jednostrefowa, w jakiej obowiązuje jedna cena oraz taryfy dwustrefowe, w jakich cena prądu uzależniony jest od pory doby. Wybierając się w tej sprawie do placówki, powinieneś mieć ze sobą: numer PPE, dowód tożsamości. W oddziałach obsługi klienta z powodzeniem można także po sfinalizowaniu budowy domu przekształcić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przystosowaną dla domu.
Modyfikacja danych osobowych w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku kiedy zmienił się Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od przyczyny ich zmiany możesz z łatwością dokonać także w punktach obsługi klienta. Jest to niezwykle ważne, ponieważ od aktualności Twoich danych zależy to, czy będziesz dostawać wszystkie powiadomienia od sprzedawcy energii elektrycznej w tym również rozliczenia.
Kontakt
ul.Rodła 4, Malbork 82-200
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555