Zmiana taryfy energii elektrycznej w placówce obsługi klienta
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii możesz również raz w ciągu roku zmienić darmowo taryfę energetyczną, od jakiej zależy wysokość Twoich rozliczeń za energię elektryczną. Dostępne taryfy prądowe dla gospodarstw domowych to najczęściej taryfa jednostrefowa, w jakiej obowiązuje identyczna stawka i taryfy dwustrefowe, w jakich cena prądu zależy od pory doby. Udając się w tej kwestii do placówki, musisz mieć przy sobie: numer PPE, dowód osobisty. W punktach obsługi klienta z łatwością można także po doprowadzeniu do końca budowy domu przekształcić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G skierowaną dla gospodarstw domowych.
Aktualizacja danych osobowych w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku gdy przestał być aktualny Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od przyczyny ich modyfikacji możesz z powodzeniem dokonać także w punktach obsługi klienta. Jest to bardzo istotne, gdyż od aktualności Twoich danych jest zależne to, czy będziesz dostawać wszystkie powiadomienia od sprzedawcy prądu w tym także faktury.
Kontakt
ul.Pl. Bohaterów 4a, Człuchów 77-300
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555