Zmiana taryfy prądu w oddziale obsługi klienta
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również raz na 12 miesięcy zmienić bezpłatnie taryfę energetyczną, od której uzależniona jest wysokość Twoich rozliczeń za prąd. Możliwe do wyboru taryfy prądowe dla domu to najczęściej taryfa G11, w której obowiązuje jedna stawka oraz taryfy dwustrefowe, w jakich cena prądu uzależniony jest od pory doby. Wybierając się w tej kwestii do oddziału, musisz mieć przy sobie: numer PPE, dowód tożsamości. W oddziałach obsługi klienta z łatwością można również po ukończeniu budowy nieruchomości zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G skierowaną dla gospodarstw domowych.
Aktualizacja danych osobowych w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku gdy przestał być aktualny Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od przyczyny ich modyfikacji możesz z łatwością dokonać także w oddziałach obsługi klienta. Jest to niezwykle kluczowe, gdyż od aktualności Twoich danych jest zależne to, czy będziesz otrzymywać wszystkie powiadomienia od sprzedawcy energii w tym także faktury.
Kontakt
ul.Rynek 1, Krotoszyn 63-700
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555.