Zmiana taryfy energii elektrycznej w oddziale obsługi klienta
W biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz również raz w ciągu roku zmienić nieodpłatnie taryfę energetyczną, od jakiej zależy kwota Twoich rachunków za energię elektryczną. Dostępne taryfy prądowe dla domu to najczęściej taryfa jednostrefowa, w jakiej obowiązuje identyczna stawka i taryfy dwustrefowe, w których cena energii elektrycznej zależy od pory doby. Wybierając się w tej sprawie do placówki, musisz mieć przy sobie: numer licznika, dowód tożsamości. W punktach obsługi klienta z łatwością można także po sfinalizowaniu budowy nieruchomości przekształcić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przeznaczoną dla gospodarstw domowych.
Aktualizacja danych osobowych w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji gdy uległ zmianie Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane niezależnie od przyczyny ich zmiany możesz z łatwością dokonać także w oddziałach obsługi klienta. Jest to niezwykle niezbędne, ponieważ od poprawności Twoich danych zależy to, czy będziesz dostawać wszelkie powiadomienia od sprzedawcy energii elektrycznej w tym również rozliczenia.
Kontakt
ul.Obrońców Wybrzeża (Galeria Przymorze) 1, Gdańsk 80-398
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555