Zmiana taryfy energii w punkcie obsługi klienta
W biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także raz na 12 miesięcy zmienić bezpłatnie taryfę energetyczną, od jakiej uzależniona jest wielkość Twoich faktur za energię elektryczną. Dostępne taryfy prądowe dla klientów prywatnych to zazwyczaj taryfa jednostrefowa, w jakiej obowiązuje identyczna stawka oraz taryfy dwustrefowe, w których cena energii elektrycznej uzależniony jest od pory dnia. Wybierając się w tej sprawie do punktu, musisz mieć ze sobą: numer licznika, dowód osobisty. W biurach obsługi klienta z łatwością można także po doprowadzeniu do końca budowy nieruchomości zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G skierowaną dla gospodarstw domowych.
Aktualizacja danych osobowych w filii obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji kiedy zmienił się Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od poowodu ich modyfikacji możesz z powodzeniem dokonać także w biurach obsługi klienta. Jest to bardzo ważne, gdyż od poprawności Twoich danych jest zależne to, czy będziesz dostawać wszelkie powiadomienia od sprzedawcy energii w tym także rozliczenia.
Kontakt
ul.Ćmielowska 2, Warszawa 03-127
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555.