Zmiana taryfy prądu w oddziale obsługi klienta
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także raz w ciągu roku zmienić darmowo taryfę energetyczną, od której zależy wysokość Twoich faktur za prąd. Dostępne taryfy prądowe dla gospodarstw domowych to najczęściej taryfa jednostrefowa, w jakiej obowiązuje jedna cena i taryfy dwustrefowe, w jakich koszt prądu uzależniony jest od pory doby. Udając się w tej kwestii do oddziału, powinieneś mieć ze sobą: numer PPE, dowód tożsamości. W placówkach obsługi klienta z łatwością można także po ukończeniu budowy domu przekształcić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przeznaczoną dla domu.
Modyfikacja danych osobowych w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji gdy uległ zmianie Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od przyczyny ich zmiany możesz z łatwością dokonać także w biurach obsługi klienta. Jest to bardzo niezbędne, ponieważ od poprawności Twoich danych zależy to, czy będziesz dostawać wszelkie powiadomienia od sprzedawcy prądu w tym także rozliczenia.
Kontakt
ul.Grunwaldzka 7, Nowe [Miasto] Lubawskie 13-300
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555