Wytłumaczenie salda i elementów na rachunku
W przypadku kiedy obojętnie jakie kwestie związane z saldem czy też pozycjami na rachunku wywołują Twoje wątpliwości, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością możesz uzyskać szczegółowe wytłumaczenia na ich temat. Dodatkowo uzyskasz w nich stan swojego konta, a także to, czy nie znajdują się na nim żadne zaległości. W tym miejscu zdobędziesz także informacje na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz opłacać rachunki.
Zmiana metody rozliczeń za energię
W placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu bez problemu zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia osobistego rozliczania prądu na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w placówce, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Legionowa 44570, Białystok 15-281
Czynne
Pon 09:00 – 19:00, Wt 09:00 – 19:00, Śr 09:00 – 19:00, Czw 09:00 – 19:00, Pt 09:00 – 19:00, Sob 09:00 – 15:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567