Złożenie wniosku o zwrócenie nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W przypadku kiedy podczas regulowania faktur za prąd przelejesz zbyt wiele pieniędzy na konto sprzedawcy energii elektrycznej, w jego biurze obsługi klienta możesz złożyć formularz związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twoje konto bankowe. W placówce możesz oprócz tego złożyć dokument o przeksięgowanie środków, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie błąd w trakcie wykonywania rachunków.
Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży prądu
W trakcie zmiany sprzedawcy prądu, jakiej dokonujesz bez upoważniania nowej firmy, musisz złożyć wymówienie umowy obecnej firmie. Możesz to zrealizować w oddziałach terenowych. Wystarczy, że wcześniej przygotujesz odpowiedni dokument czy też wypełnisz go na miejscu, a następnie złożysz go konsultantowi.
Kontakt
ul.Świętojańska 12, Białystok 15-082
Czynne
Pon 08:00 – 18:00,Wt 08:00 – 18:00,Śr 08:00 – 18:00,Czw 08:00 – 18:00,Pt 08:00 – 18:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.