Podpisanie umowy na prąd budowlany
Aby zawrzeć umowę na prąd budowlany, [potrzebne jest najpierw uzyskanie warunków przyłączenia od Zakładu Energetycznego oraz założenie licznika. W takiej sytuacji podpisywana umowa jest zazwyczaj umową całkowitą obejmującą dostarczanie i sprzedaż prądu. Choć może być także zawierana na każdą z usług oddzielnie. Prąd budowlany rozliczany jest z wykorzystaniem taryfy C11, w której cena energii elektrycznej jest wyższa nawet o 20% niż cena energii w taryfach G przeznaczonych dla domu.
Dokument o zwrot nadpłaty za energię elektryczną
Nadpłatę środków na koncie rozliczeniowym u sprzedawcy energii można odzyskać. Wystarczy do tego właściwy formularz, który należy wypełnić własnymi danymi wraz z miejscem poboru energii elektrycznej , a także wielkością nadpłaconej kwoty. Wniosek można złożyć na przykład w oddziale obsługi klienta, gdzie zostanie on przyjęty przez pracownika i przesłany do weryfikacji. Zwrot pieniędzy wykonany zostanie natomiast na wskazane konto bankowe lub może być on również przekazany na konto innego klienta sprzedawcy prądu, który zostanie wyznaczony we wniosku.