Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość samodzielnego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. By uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii
W momencie gdy realizacja usług lub powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz również upewnić się, czy reklamowana sprawa powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Cyniarska 11, Bielsko-Biała 43-300
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 33 829 84 00.