Wyjaśnienie rozliczenia rachunku za prąd
Jeśli jakiekolwiek elementy faktury za energię elektryczną od sprzedawcy prądu są niejasne lub niezgodne na ich wytłumaczenie można liczyć między innymi w placówce obsługi klienta. Dostępni tam pracownicy przeanalizują wspólnie z klientem rachunek, omówią każdy szczegół punkt, a w przypadku błędu dostawcy pomogą uzupełnić właściwy druk reklamacyjny oraz prześlą go do weryfikacji.
Jak dodać energię elektryczną na karcie?
Aby dodać energię elektryczną na karcie licznika przedpłatowego, należy posiadać samą kartę, na której zawarty jest specjalny numer przypisany do punktu poboru energii. Posiadając kartę, można na przykład udać się do biura obsługi klienta sprzedawcy energii i dokupić u niego prąd. Ilość kWh zależy od podanej kwoty. Doładowanie licznika sprzedawane jest w formie kodu zawierającego 20 cyfr, który należy następnie wprowadzić z wykorzystaniem klawiatury licznika.