Upoważnienie stałe u sprzedawcy energii elektrycznej
Aby załatwić sprawy u dostawcy prądu, należy wykonać to osobiście. W każdej innej sytuacji wymagane jest z kolei pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w punkcie obsługi klienta z wykorzystaniem specjalnego dokumentu, w którym zostaną podane takie informacje jak: dane upoważniającego wraz z informacjami dotyczącymi danych punktu poboru energii, dane upoważnionego. Pełnomocnictwo stałe jest bezterminowe i bezpłatne. Daje możliwość na załatwianie spraw innej osobie, kiedy na przykład przebywamy poza granicami kraju.
Zmiana taryfy energii elektrycznej z G12 na G11
Planując zmienić taryfę prądową z G12 na G11 trzeba podpisać kolejną umowę ze sprzedawcą prądu, w której zostaną zawarte uaktualnione ceny sprzedaży energii elektrycznej, stałe bez względu na porę dnia. Do zmiany taryfy prądowej w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu wymagany jest dowód tożsamości niekiedy również numer PPE. Dzięki nim możliwe jest wygenerowanie odpowiedniego wniosku. Zmiana taryfy G11 na G12 może, ale nie musi wymagać wymiany licznika, gdyż niektóre ich modele nie mogą być ustawianie na tryb pracy jednostrefowej.
Dostawcy prądu Borek Wielkopolski