porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Brzesko » Plus Brzesko

Plus Brzesko

Zmiana metody rozliczeń za prąd

W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii bez problemu zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość samodzielnego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.

Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy prądu

W momencie gdy jakość usług lub powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz także dowiedzieć się, czy reklamowana sprawa powstaje z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Głowackiego 49d, Brzesko 32-800

Czynne

Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 14:00

Zadzwoń pod numer telefonu

+48 14 686 24 92.

Zmiana Sprzedawcy