Co można załatwić w oddziale sprzedawcy energii?
Planując załatwić formalności związane z umową na sprzedaż energii elektrycznej do wyboru mamy kilka rozwiązań, takich jak między innymi infolinie, formularze kontaktowe lub czaty z pracownikiem. Pomimo to wielu z nas kieruje się natomiast bezpośrednio do placówki firmy, która realizuje tę usługę. Opcja ta jest bardzo komfortowa, ponieważ obecni tam konsultanci są w stanie gros formalności, z jakimi się do nich zgłaszamy załatwić od ręki. Z kolei same oddziały są umiejscowione w łatwo dostępnych miejscach. Jeżeli więc planujesz wizytę w stacjonarnym placówce obsługi klienta sprzedawcy energii, upewnij się, w jakich sprawach możesz liczyć na pomoc.
Rozszerzenie usług o nowe pozycje
W przypadku, gdy jesteś zainteresowany szerszą ofertą Twojego sprzedawcy energii w jego oddziale obsługi klienta, z łatwością możesz poszerzyć o nie swoją umowę. Wystarczy, że będziesz posiadać przy sobie swój dowód osobisty, a pozostałe kwestie zostaną zrealizowane przez konsultanta firmy, wraz z zaprezentowaniem dostępnych ofert jej warunkami , a także cenami.
Kontakt
ul. Dr. E. Warmińskiego 6
Czynne
Pon 08:00 – 17:00, Wt 08:00 – 16:00, Ĺšr 08:00 – 16:00, Czw 08:00 – 17:00, Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
611111111