porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Cedynia

Prąd Cedynia

Reklamacja faktury za energię elektryczną

W sytuacji, gdy wysokość rachunku za prąd jest zbyt wielka oraz mamy pewność, że przyczyną tego nie jest większe zużycie energii przez sprzęt w gospodarstwie domowym, można złożyć reklamację do sprzedawcy energii, między innymi w jego placówce obsługi klienta. Formularz reklamacyjny powinien zawierać takie informacje jak: imię i nazwisko, numer klienta, numer poboru energii, aktualny stan licznika, adres korespondencyjny,‍ dane błędnej faktury, powód reklamacji. Sprzedawca prądu ma dwa tygodnie z wyłączeniem weekendów na rozpatrzenie reklamacji.

Przepisanie licznika po śmierci właściciela domu

Jedną z wielu kwestii, które powinno się dopełnić po śmierci właściciela nieruchomości, z którym była zawarta umowa na sprzedaż prądu, jest przepisanie licznika. Wykonać to można w oddziale obsługi klienta. Potrzebne są jedynie takie dokumenty jak: akt zgonu właściciela nieruchomości, jeśli nieruchomość została podarowana w spadku, sądowe postanowienie o spadku lub notarialny akt poświadczenia dziedziczenia. Na podstawie tych informacji zostanie rozwiązana stara umowa ze sprzedawcą energii oraz zawarta nowa. Podczas tego procesu można również wybrać inną ofertę dostawcy.

Dostawcy prądu Cedynia

Zmiana Sprzedawcy