Zawarcie umowy na prąd budowlany
Żeby zawrzeć umowę na prąd budowlany, niezbędne jest w pierwszej kolejności uzyskanie warunków przyłączenia od Zakładu Energetycznego oraz założenie licznika. W takiej sytuacji podpisywana umowa jest zazwyczaj umową całkowitą zawierającą dostarczanie i sprzedaż energii. Choć może być również zawierana na każdą z usług oddzielnie. Prąd budowlany rozliczany jest z wykorzystaniem taryfy C11, w której cena energii elektrycznej jest wyższa nawet o 20% niż cena energii elektrycznej w taryfach G przeznaczonych dla domu.
Przeksięgowanie wpłaty za energię elektryczną
Błędnie wpłacone pieniądze za fakturę za prąd na nieodpowiednie konto, mogą zostać przeksięgowane. W takim przypadku należy wypełnić właściwy formularz. Wymaga on podania takich informacji jak: dane osobowe, wielkość kwoty niepoprawnie przelanej, numer konta bankowego, na który była wykonana wpłata, poprawnych danych, na które mają być przeksięgowane środki. Taki druk można złożyć w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej wraz z potwierdzeniem wpłaty z banku.