Podpisanie umowy na prąd budowlany
Aby podpisać umowę na prąd budowlany, niezbędne jest najpierw uzyskanie warunków przyłączenia od Zakładu Energetycznego oraz założenie licznika. W takim przypadku podpisywana umowa jest zazwyczaj umową całkowitą zawierającą dostarczanie i sprzedaż energii. Choć może być również podpisywana na każdą z usług oddzielnie. Prąd budowlany rozliczany jest za pomocą taryfy C11, w której koszt prądu jest wyższa nawet o 20% niż cena energii elektrycznej w taryfach G przeznaczonych dla gospodarstwa domowego.
Przeksięgowanie wpłaty za energię
Błędnie wpłacone środki za rachunek za energię na niewłaściwe konto, mogą zostać przeksięgowane. Takiej sytuacji trzeba wypełnić odpowiedni formularz. Wymaga on podania takich danych jak: dane osobowe, wielkość kwoty niepoprawnie przelanej, numer rachunku bankowego, na który była wykonana wpłata, poprawnych danych, na które mają być przeksięgowane pieniądze. Taki dokument można złożyć w punkcie obsługi klienta dostawcy energii wraz z potwierdzeniem wpłaty z banku.
Dostawcy prądu Czechowice-Dziedzice