Upoważnienie stałe u dostawcy energii elektrycznej
Aby załatwić sprawy u sprzedawcy prądu, należy wykonać to osobiście. W każdym innym przypadku wymagane jest z kolei upoważnienie. Upoważnienie musi być złożone w punkcie obsługi klienta za pomocą specjalnego druku, w którym zostaną podane takie informacje jak: dane upoważniającego wraz z informacjami dotyczącymi informacji punktu poboru energii, dane pełnomocnika. Pełnomocnictwo stałe jest bezterminowe i bezpłatne. Daje możliwość na załatwianie spraw innej osobie, kiedy na przykład przebywamy poza granicami kraju.
Zmiana taryfy energii elektrycznej z G11 na G12
Zmiana taryfy energii elektrycznej z jednostrefowej na dwustrefową wymaga podpisania nowej umowy ze sprzedawcą energii. Można ją wykonać bezpłatnie raz na 12 miesięcy. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest w tym przypadku wizyta w biurze obsługi klienta, podczas której potrzebny będzie jedynie dowód tożsamości, na bazie którego pracownik uzyska inne informacje z systemu. Podczas zmiany taryfy z jednostrefowej na dwustrefową jest także konieczna zmiana licznika przez dystrybutora energii elektrycznej. Takie zmiany są jednak całkowicie . Trzeba jedynie złożyć właściwy druk do Operatora Systemu Dystrybucyjnego.