Montaż licznika prądu na kartę
Licznik prepaid to rozwiązanie pozwalające na zapłacenie za energię elektryczną z góry. Daje możliwość on zwiększyć kontrolę wydatków i zmniejszyć ryzyko niedopłat. Każdy może zainstalować taki licznik. Niezbędny jest do tego właściwy dokument z prośbą o jego założenie, który należy złożyć do dystrybutora energii elektrycznej. W przypadku podpisanej umowy kompleksowej na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej można to wykonać w oddziale obsługi klienta firmy. Koszt licznika ponoszony jest w tej sytuacji przez wnioskodawcę.
Reklamacja rachunku za prąd
W sytuacji, gdy wysokość rachunku za prąd jest zbyt duża , a także mamy pewność, że przyczyną tego nie jest większe zużycie energii przez sprzęt w domu, można złożyć reklamację do sprzedawcy energii, między innymi w jego biurze obsługi klienta. Formularz reklamacyjny powinien zawierać takie informacje jak: imię i nazwisko, numer klienta, numer licznika, aktualny stan licznika, adres korespondencyjny,dane błędnej faktury, powód reklamacji. Sprzedawca energii ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji.