Zmiana danych u sprzedawcy prądu
Wszystkie zmiany informacji osobowych, do których zaliczyć można między innymi:nazwisko, miejsce zamieszkania lub adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, powinny być aktualizowane u sprzedawcy prądu. To od nich jest zależna ponieważ możliwość kontaktu firmy z klientem. Nowe dane można zmodyfikować na przykład w oddziale obsługi klienta za pomocą właściwych formularzy, które później są przekazywane przez konsultanta do systemu.
Przedłużenie umowy na sprzedaż energii elektrycznej
Podpisywane umowy na sprzedaż energii elektrycznej mogą mieć formę terminową lub bezterminową. W przypadku posiadania umowy terminowej, gdy zbliża się czas jej zakończenia, należy udać się do filii sprzedawcy energii elektrycznej, aby ją przedłużyć. Potrzebny jest do tego dowód osobisty, o inne sprawy zadba natomiast pracownik. Podczas przedłużania umowy na sprzedaż energii elektrycznej można zmienić taryfę prądową czy też wybrać inną ofertę. Warto także pamiętać, że nieprzedłużenie umowy ze sprzedawcą prądu zazwyczaj skutkuje jej samoistnym przedłużeniem na tych samych warunkach.