Upoważnienie stałe u dostawcy energii
Aby załatwić sprawy u dostawcy prądu, należy wykonać to osobiście. W każdym innym przypadku wymagane jest natomiast odpowiednie pełnomocnictwo. Upoważnienie powinno być złożone w punkcie obsługi klienta za pomocą specjalnego druku, w którym zostaną wskazane takie informacje jak: dane upoważniającego wraz z informacjami dotyczącymi informacji punktu poboru energii, dane upoważnionego. Upoważnienie stałe jest bezterminowe i bezpłatne. Daje możliwość na załatwianie spraw innej osobie, kiedy na przykład przebywamy poza granicami kraju.
Zmiana taryfy prądu z G11 na G12
Zmiana taryfy energii elektrycznej z jednostrefowej na dwustrefową wymaga podpisania kolejnej umowy ze sprzedawcą energii. Można ją wykonać bezpłatnie raz na dwanaście miesięcy. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest w tym przypadku wizyta w biurze obsługi klienta, w trakcie której niezbędny będzie jedynie dowód osobisty, na podstawie którego pracownik uzyska inne informacje z systemu. W trakcie zmiany taryfy z jednostrefowej na dwustrefową jest także konieczna zmiana licznika przez dystrybutora energii elektrycznej. Tego typu zmiany są jednak całkowicie bezpłatne. Trzeba jedynie złożyć odpowiedni formularz do Operatora Systemu Dystrybucyjnego.