Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii bez problemu zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to daje możliwość samodzielnego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w placówce, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji kiedy realizacja usług lub związane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz także upewnić się, czy reklamowana kwestia powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Grunwaldzka 87/9, Gdańsk 80-244
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 58 743 49 00.