Zmiana danych u sprzedawcy energii
Wszelkie zmiany informacji osobowych, do których zaliczyć można na przykład:nazwisko, adres zamieszkania lub adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, powinny być aktualizowane u sprzedawcy energii elektrycznej. To od nich zależy bowiem możliwość kontaktu sprzedawcy z klientem. Nowe dane można zmienić między innymi w punkcie obsługi klienta za pomocą odpowiednich formularzy, które później są przekazywane przez pracownika do bazy.
Przedłużenie umowy na sprzedaż prądu
Zawierane umowy na sprzedaż energii elektrycznej mogą mieć formę terminową lub bezterminową. W momencie posiadania umowy terminowej, gdy zbliża się czas jej zakończenia, należy udać się do placówki dostawcy energii elektrycznej, aby ją przedłużyć. Potrzebny jest do tego dowód osobisty, o inne kwestie zadba natomiast konsultant. W trakcie przedłużania umowy na sprzedaż energii elektrycznej można zmienić taryfę prądową lub wybrać inną ofertę. Warto także pamiętać, że nieprzedłużenie umowy ze sprzedawcą energii elektrycznej najczęściej wiąże się z jej samoistnym przedłużeniem na obecnych warunkach.