Upoważnienie stałe u sprzedawcy energii elektrycznej
Aby załatwić sprawy u dostawcy prądu, należy wykonać to osobiście. W każdej innej sytuacji potrzebne jest natomiast właściwe pełnomocnictwo. Upoważnienie musi być złożone w biurze obsługi klienta za pomocą specjalnego dokumentu, w którym zostaną wskazane takie informacje jak: dane upoważniającego wraz z informacjami dotyczącymi danych punktu poboru energii, dane upoważnionego. Upoważnienie stałe jest bezterminowe i darmowe. Pozwala na załatwianie spraw innej osobie, kiedy na przykład przebywamy poza granicami kraju.
Zmiana taryfy energii elektrycznej z G11 na G12
Zmiana taryfy energii z jednostrefowej na dwustrefową wymaga zawarcia nowej umowy ze sprzedawcą prądu. Można ją wykonać nieodpłatnie raz na 12 miesięcy. Najprostszym sposobem jest w tym przypadku wizyta w punkcie obsługi klienta, w trakcie której potrzebny będzie wyłącznie dowód tożsamości, na bazie którego konsultant uzyska pozostałe informacje z bazy. W trakcie zmiany taryfy z jednostrefowej na dwustrefową jest także niezbędna wymiana licznika przez dystrybutora energii elektrycznej. Tego typu zmiany są jednak całkowicie darmowe. Trzeba tylko złożyć odpowiedni formularz do Operatora Systemu Dystrybucyjnego.