Co można załatwić w oddziale sprzedawcy energii elektrycznej?
Planując załatwić sprawy związane z umową na sprzedaż energii elektrycznej do wyboru mamy kilka opcji, takich jak na przykład infolinie, formularze kontaktowe lub czaty z pracownikiem. Pomimo to wielu z nas kieruje się natomiast od razu do punktu firmy, która świadczy tę usługę. Metoda ta jest niezwykle wygodna, albowiem obecni tam pracownicy są w stanie wiele zagadnień, z jakimi się do nich zgłaszamy załatwić od ręki. Z kolei same punkty są zlokalizowane w łatwo dostępnych miejscach. Jeżeli więc planujesz wizytę w stacjonarnym oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii, upewnij się, w jakich sytuacjach możesz liczyć na pomoc.
Rozszerzenie usług o kolejne pozycje
W przypadku, gdy jesteś zainteresowany szerszą propozycją Twojego sprzedawcy energii elektrycznej w jego punkcie obsługi klienta, z powodzeniem możesz poszerzyć o nie swoją umowę. Wystarczy, że będziesz mieć ze sobą swój dowód tożsamości, a pozostałe kwestie zostaną zrealizowane przez konsultanta firmy, wraz z zaprezentowaniem dostępnych propozycji jej warunkami i cenami.
Kontakt
ul. Walczaka 37
Czynne
Pon 08:00 – 17:00, Wt 08:00 – 16:00, Ĺšr 08:00 – 16:00, Czw 08:00 – 17:00, Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
611111111