Podpisanie umowy na prąd budowlany
Aby zawrzeć umowę na prąd budowlany, niezbędne jest najpierw uzyskanie warunków przyłączenia od Zakładu Energetycznego oraz zamontowania licznika. W takiej sytuacji podpisywana umowa jest zazwyczaj umową całkowitą obejmującą dostarczanie i sprzedaż prądu. Choć może być także podpisywana na każdą z usług odrębnie. Prąd budowlany rozliczany jest z wykorzystaniem taryfy C11, w której cena energii jest wyższa nawet o 20% niż koszt energii elektrycznej w taryfach G przeznaczonych dla gospodarstwa domowego.
Przeksięgowanie wpłaty za energię
Niepoprawnie wpłacone środki za rachunek za prąd na niepoprawne konto, mogą zostać przeksięgowane. Takiej sytuacji trzeba wypełnić właściwy formularz. Wymaga on podania takich danych jak: dane osobowe, wysokość kwoty błędnie przelanej, numer rachunku bankowego, na który była dokonana wpłata, poprawnych danych, na które mają być przeksięgowane pieniądze. Taki wniosek można złożyć w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej wraz z potwierdzeniem wpłaty z konta bankowego.