Wyjaśnienie rozliczenia faktury za energię
Jeśli jakiekolwiek elementy faktury za prąd od sprzedawcy energii są niejasne lub niezgodne na ich wyjaśnienie można liczyć między innymi w biurze obsługi klienta. Obecni tam specjaliści przeanalizują wspólnie z klientem fakturę, omówią każdy szczegół punkt, a w razie pomyłki dostawcy pomogą uzupełnić właściwy wniosek reklamacyjny oraz prześlą go do weryfikacji.
Jak rozwiązać umowę sprzedaży energii?
Aby wypowiedzieć umowę sprzedaży energii elektrycznej, należy wypełnić właściwy wniosek, który dostępny jest na stronie sprzedawcy lub w jego biurze obsługi klienta. Druk powinien posiadać dane właściciela umowy oraz jej numer. Wypowiedzenie umowy można złożyć w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu czy też przesłać na jego adres. Okres wymówienia dla klientów indywidualnych wynosi zazwyczaj 30 dni. Wobec tego po wypowiedzeniu umowy sprzedawcy można spodziewać się jeszcze rachunku, który trzeba uregulować.
Dostawcy prądu Jaworzyna Śląska