Upoważnienie stałe u sprzedawcy energii elektrycznej
Aby załatwić sprawy u dostawcy energii elektrycznej, należy wykonać to osobiście. W każdym innym przypadku potrzebne jest z kolei odpowiednie upoważnienie. Upoważnienie musi być złożone w placówce obsługi klienta z wykorzystaniem specjalnego wniosku, w którym zostaną wskazane takie informacje jak: dane upoważniającego wraz z informacjami dotyczącymi danych punktu poboru energii, dane upoważnionego. Upoważnienie stałe jest bezterminowe i nieodpłatne. Daje możliwość na załatwianie spraw innej osobie, kiedy na przykład przebywamy za granicą.
Zmiana taryfy energii z G11 na G12
Zmiana taryfy prądu z jednostrefowej na dwustrefową wymaga podpisania nowej umowy ze sprzedawcą energii. Można ją wykonać bezpłatnie raz na dwanaście miesięcy. Najprostszym rozwiązaniem jest w tej sytuacji wizyta w punkcie obsługi klienta, podczas której niezbędny będzie jedynie dowód tożsamości, na bazie którego konsultant uzyska inne informacje z bazy. W trakcie zmiany taryfy z jednostrefowej na dwustrefową jest także niezbędna wymiana licznika przez dystrybutora energii elektrycznej. Takie zmiany są z kolei całkowicie . Należy jedynie złożyć odpowiedni wniosek do Operatora Systemu Dystrybucyjnego.