Wniosek o zwrot nadpłaty za energię
Nadpłatę środków na rachunku rozliczeniowym u sprzedawcy energii elektrycznej można odzyskać. Wystarczy do tego odpowiedni wniosek, który należy wypełnić swoimi danymi wraz z miejscem poboru energii elektrycznej , a także wielkością nadpłaconej kwoty. Formularz można złożyć na przykład w biurze obsługi klienta, gdzie zostanie on przyjęty przez konsultanta i przekazany do sprawdzenia. Zwrot pieniędzy wykonany zostanie z kolei na podane konto bankowe lub może być on również przekazany na konto innego klienta dostawcy energii elektrycznej, który zostanie wyznaczony we wniosku.
Jak zmienić dostawcę energii?
Zamierzając zmienić sprzedawcę energii elektrycznej, należy przede wszystkim znaleźć ofertę nowej firmy, a następnie zawrzeć z nią umowę. Kwestie związane z wymówieniem umowy z obecnym sprzedawcą można przekazać nowej firmie lub zająć się nimi samodzielnie. W drugim przypadku będzie potrzebne złożenie samemu formularza na przykład w oddziale obsługi klienta. Dostawa energii elektrycznej przez nowego sprzedawcę prądu rozpocznie się od razu po zakończeniu starej umowy sprzedaży. Zmiana sprzedawcy energii nie zwalnia z kolei z konieczności zapłacenia faktur za energię elektryczną w starej firmie.