Złożenie prośby o zwrot nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W przypadku kiedy w trakcie regulowania faktur za energię elektryczną prześlesz zbyt wiele pieniędzy na rachunek sprzedawcy prądu, w jego filii możesz złożyć wniosek związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie zwrócona na Twój rachunek bankowy. W oddziale możesz także złożyć wniosek o przeksięgowanie środków, na właściwe konto, kiedy zajdzie błąd w trakcie uiszczania opłat.
Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży prądu
W momencie zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, jakiej dokonujesz osobiście, musisz złożyć wypowiedzenie umowy obecnej firmie. Możesz to zrobić w oddziałach stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz wskazany druk lub uzupełnisz go na miejscu, a następnie złożysz go konsultantowi.
Kontakt
ul.Piaseczyńska 52, Konstancin Jeziorna 05-520
Czynne
Pon 08:00 – 17:00,Wt 08:00 – 17:00,Śr 08:00 – 17:00,Czw 08:00 – 17:00,Pt 08:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.