Co można załatwić w oddziale sprzedawcy energii elektrycznej?
Zamierzając załatwić tematy związane z umową na sprzedaż prądu do wyboru mamy kilka sposobów, takich jak między innymi infolinie, formularze kontaktowe czy czaty z przedstawicielem. Pomimo to większość z nas wybiera się natomiast bezpośrednio do punktu firmy, która realizuje tę usługę. Opcja ta jest niezwykle dogodna, albowiem zatrudnieniu tam doradcy są w stanie gros spraw, z którymi się do nich udajemy załatwić od ręki. Z kolei same biura obsługi klienta są umiejscowione w łatwo dostępnych obszarach. Jeżeli więc planujesz wizytę w stacjonarnym placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej, sprawdź, w jakich kwestiach możesz liczyć na pomoc.
Rozszerzenie usług o kolejne pozycje
Jeśli jesteś zainteresowany szerszą propozycją Twojego sprzedawcy prądu w jego oddziale obsługi klienta, z powodzeniem możesz rozbudować o nie swoją umowę. Wystarczy, że będziesz posiadać ze sobą swój dowód osobisty, a pozostałe kwestie zostaną dokonane przez doradcę firmy, wraz z przedstawieniem dostępnych propozycji jej warunkami , a także kosztami.
Kontakt
ul. Północna 3
Czynne
Pon 08:00 – 17:00, Wt 08:00 – 16:00, Ĺšr 08:00 – 16:00, Czw 08:00 – 17:00, Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
611111111