porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Łagów

Prąd Łagów

Reklamacja rachunku za energię

W sytuacji, gdy wysokość rachunku za prąd jest zbyt duża oraz mamy pewność, że przyczyną tego nie jest większe zużycie energii przez sprzęt w gospodarstwie domowym, można złożyć reklamację do sprzedawcy prądu, na przykład w jego placówce obsługi klienta. Druk reklamacyjny powinien zawierać takie informacje jak: imię i nazwisko, numer klienta, numer poboru energii, bieżący stan licznika, adres korespondencyjny,‍ dane błędnej faktury, powód reklamacji. Sprzedawca energii ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji.

Przepisanie licznika po śmierci właściciela nieruchomości

Jedną z wielu spraw, które trzeba dopełnić po śmierci właściciela domu, z którym została zawarta umowa na sprzedaż energii elektrycznej, jest przepisanie licznika. Wykonać to można w oddziale obsługi klienta. Potrzebne są jedynie takie dokumenty jak: akt zgonu właściciela nieruchomości, jeśli nieruchomość została odziedziczona w spadku, sądowe postanowienie o spadku czy też notarialny akt poświadczenia dziedziczenia. Na bazie tych danych zostanie wypowiedziana stara umowa ze sprzedawcą prądu oraz stworzona nowa. W trakcie tej procedury można także wybrać nową taryfę dostawcy.

Dostawcy prądu Łagów

Zmiana Sprzedawcy