Wyłączenie dostaw energii elektrycznej z powodu niezapłaconych rachunków za prąd
Przekroczenie terminu płatności o 30 dni to jeden z głównych powodów odłączenia dostaw energii elektrycznej. Takiej sytuacji należy najpierw zapłacić płatności, tak żeby nie było żadnych niedopłat. Bardzo często takie działanie jest wystarczające, żeby sprzedawca wznowił dostawy prądu do domu. Jeśli jednak chcesz, żeby wznowienie dostaw energii nastąpiło szybciej, w takim przypadku możesz udać się do oddziału obsługi klienta wraz z potwierdzeniem dokonanej wpłaty i przekazać je konsultantowi.
Zmiana taryfy energii elektrycznej w biurze obsługi klienta dostawcy prądu
Wszyscy raz 12 miesięcy ma możliwość zmienić u swojego dostawcy prądu taryfę energetyczną, na której podstawie wyliczane są faktury za prąd. Takie zmiana wymaga podpisania nowej umowy. Dokonać tego można na przykład w stacjonarnym oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu. W takiej sytuacji potrzebny będzie wyłącznie dowód tożsamości, inne kwestie załatwi natomiast pracownik. Wśród taryf energii istnieją z kolei następujące opcje: taryfa G11 jednostrefowa, w której cena energii jest stała bez względu na porę dnia, taryfa G12 dwustrefowa, w której cena energii jest zmienna i jest uzależniona od pory dnia i dnia tygodnia.