Co można załatwić w placówce sprzedawcy prądu?
Chcąc załatwić formalności związane z umową na sprzedaż energii elektrycznej do wyboru mamy kilka sposobów, takich jak na przykład infolinie, formularze kontaktowe albo czaty z pracownikiem. Pomimo to większość z nas kieruje się natomiast od razu do filii firmy, która realizuje tę usługę. Opcja ta jest niezwykle dogodna, ponieważ pracujący tam doradcy są w stanie dużo spraw, z jakimi się do nich udajemy załatwić od ręki. Z kolei same punkty są umiejscowione w łatwo dostępnych obszarach. Jeśli więc planujesz wizytę w stacjonarnym punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej, dowiedz się, w jakich kwestiach możesz liczyć na pomoc.
Rozszerzenie usług o nowe pozycje
W przypadku, gdy jesteś zainteresowany szerszą propozycją Twojego sprzedawcy energii elektrycznej w jego placówce obsługi klienta, z łatwością możesz rozbudować o nie swoją umowę. Wystarczy, że będziesz mieć przy sobie swój dowód osobisty, a wszystkie formalności zostaną zrealizowane przez przedstawiciela firmy, wraz z zaprezentowaniem dostępnych propozycji jej warunkami , a także kosztami.
Kontakt
ul. Chrobrego 11
Czynne
Pon 08:00 – 17:00, Wt 08:00 – 16:00, Ĺšr 08:00 – 16:00, Czw 08:00 – 17:00, Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
611111111