Upoważnienie stałe u dostawcy energii elektrycznej
Aby załatwić sprawy u sprzedawcy energii, należy wykonać to osobiście. W każdej innej sytuacji wymagane jest z kolei właściwe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w placówce obsługi klienta z wykorzystaniem specjalnego formularza, w którym zostaną wskazane takie informacje jak: dane upoważniającego wraz z danymi dotyczącymi informacji punktu poboru energii, dane upoważnionego. Upoważnienie stałe jest bezterminowe i bezpłatne. Umożliwia na załatwianie spraw innej osobie, kiedy na przykład przebywamy poza granicami kraju.
Zmiana taryfy energii elektrycznej z G12 na G11
Planując zmienić taryfę prądową z G12 na G11 należy zawrzeć nową umowę ze sprzedawcą prądu, w której zostaną ujęte nowe stawki sprzedaży energii, stałe bez względu na porę dnia. Do zmiany taryfy prądowej w biurze obsługi klienta dostawcy energii potrzebny jest dowód osobisty niekiedy również numer licznika. Dzięki nim możliwe jest stworzenie właściwego wniosku. Zmiana taryfy G11 na G12 może, ale nie musi wymagać zmiany licznika, gdyż niektóre ich modele nie mogą być programowane na tryb pracy jednostrefowej.