porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Moryń

Prąd Moryń

Reklamacja rachunku za energię

W sytuacji, kiedy wysokość rachunku za prąd jest zbyt duża i mamy pewność, że przyczyną tego nie jest większe zużycie energii przez urządzenia w gospodarstwie domowym, można złożyć reklamację do dostawcy energii elektrycznej, między innymi w jego punkcie obsługi klienta. Dokument reklamacyjny powinien zawierać takie informacje jak: imię i nazwisko, numer klienta, numer licznika, aktualny stan licznika, adres korespondencyjny,‍ dane błędnej faktury, powód reklamacji. Sprzedawca energii ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji.

Przepisanie licznika po śmierci właściciela domu

Jedną z wielu spraw, które należy dopełnić po śmierci właściciela domu, z którym została podpisana umowa na sprzedaż energii elektrycznej, jest przepisanie licznika. Dokonać tego można w placówce obsługi klienta. Wymagane są tylko takie dokumenty jak: akt śmierci właściciela nieruchomości, jeśli nieruchomość została podarowana w spadku, sądowe postanowienie o spadku czy też notarialny akt poświadczenia dziedziczenia. Na podstawie tych danych zostanie wymówiona stara umowa ze sprzedawcą energii oraz stworzona nowa. Podczas tej procedury można również wybrać nową taryfę sprzedawcy.

Dostawcy prądu Moryń

Zmiana Sprzedawcy