Co można załatwić w oddziale sprzedawcy energii?
Zamierzając załatwić formalności związane z umową na sprzedaż energii elektrycznej do wyboru mamy kilka rozwiązań, takich jak między innymi infolinie, formularze kontaktowe czy czaty z konsultantem. Pomimo to większość z nas wybiera się jednak od razu do punktu firmy, która świadczy tę usługę. Opcja ta jest niezwykle wygodna, bo zatrudnieniu tam doradcy są w stanie dużo kwestii, z którymi się do nich udajemy załatwić od razu. Z kolei same oddziały są umiejscowione w dobrze dostępnych miejscach. Jeżeli więc planujesz wizytę w stacjonarnym oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii, dowiedz się, w jakich kwestiach możesz liczyć na pomoc.
Rozszerzenie usług o nowe elementy
W przypadku, gdy jesteś zainteresowany szerszą propozycją Twojego sprzedawcy prądu w jego oddziale obsługi klienta, z łatwością możesz poszerzyć o nie swoją umowę. Wystarczy, że będziesz posiadać przy sobie swój dowód osobisty, a wszystkie formalności zostaną zrealizowane przez przedstawiciela firmy, wraz z przedstawieniem dostępnych ofert jej warunkami oraz cenami.
Kontakt
ul. Nowa 41a
Czynne
Pon 08:00 – 17:00, Wt 08:00 – 16:00, Ĺšr 08:00 – 16:00, Czw 08:00 – 17:00, Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
611111111