porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Nowa Słupia

Prąd Nowa Słupia

Reklamacja faktury za energię

W sytuacji, gdy wysokość rachunku za prąd jest zbyt wielka i mamy pewność, że przyczyną tego nie jest większe zużycie energii przez sprzęt w gospodarstwie domowym, można złożyć reklamację do sprzedawcy energii elektrycznej, na przykład w jego oddziale obsługi klienta. Dokument reklamacyjny powinien zawierać takie dane jak: imię i nazwisko, numer klienta, numer PPE, aktualny stan licznika, adres korespondencyjny,‍ dane błędnej faktury, powód reklamacji. Sprzedawca prądu ma dwa tygodnie z wyłączeniem weekendów na rozpatrzenie reklamacji.

Przepisanie licznika po zakupie nieruchomości

Kupując dom, należy pamiętać o przepisaniu licznika na kolejnego właściciela. Pozwoli to rozliczać się ze sprzedawcą prądu we właściwy sposób i ochroni przed zaległościami poprzednich właścicieli nieruchomości. Aby przepisać licznik, niezbędne są: akt własności nieruchomości, dowód osobisty, dokument o przepisanie licznika, protokół zdawczo-odbiorczy zawierający rzeczywisty stan licznika w trakcie przejmowania nieruchomości, który musi mieć podpis obu stron. Podczas przepisywania licznika w biurze dostawcy energii elektrycznej można zmienić taryfę prądową czy też wybrać nową ofertę.

Dostawcy prądu Nowa Słupia

Zmiana Sprzedawcy