Aktualizacja danych u sprzedawcy energii elektrycznej
Wszystkie zmiany informacji osobowych, do których zaliczyć można na przykład:nazwisko, miejsce zamieszkania lub adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, powinny być aktualizowane u sprzedawcy energii. To od nich jest zależna bowiem możliwość kontaktu firmy z klientem. Nowe dane można zmienić między innymi w oddziale obsługi klienta z wykorzystaniem właściwych formularzy, które później są wprowadzane przez pracownika do bazy.
Przedłużenie umowy na sprzedaż prądu
Podpisywane umowy na sprzedaż energii elektrycznej mogą mieć formę terminową lub bezterminową. W przypadku posiadania umowy terminowej, gdy zbliża się czas jej zakończenia, trzeba udać się do oddziału dostawcy energii elektrycznej, żeby ją przedłużyć. Niezbędny jest do tego dowód tożsamości, o inne sprawy zadba z kolei pracownik. W trakcie przedłużania umowy na sprzedaż prądu można zmienić taryfę prądową lub wybrać inną ofertę. Warto także pamiętać, że nieprzedłużenie umowy ze sprzedawcą prądu zazwyczaj wiąże się z jej samoistnym przedłużeniem na obecnych warunkach.