porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Opole Lubelskie » Plus Opole

Plus Opole

Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną

W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej bez problemu zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia samodzielnego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.

Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii

W momencie kiedy jakość usług czy też związane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy dana kwestia wynika z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Ozimska 8, Opole 46-020

Czynne

Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00

Zadzwoń pod numer telefonu

+48 77 423 15 11.

Zmiana Sprzedawcy