Reklamacja rachunku za prąd
W sytuacji, kiedy wysokość rachunku za prąd jest zbyt wielka , a także mamy pewność, że przyczyną tego nie jest większe zużycie energii przez urządzenia w domu, można złożyć reklamację do dostawcy energii, między innymi w jego oddziale obsługi klienta. Dokument reklamacyjny powinien zawierać takie dane jak: imię i nazwisko, numer klienta, numer PPE, bieżący stan licznika, adres korespondencyjny, dane błędnej faktury, powód reklamacji. Sprzedawca energii elektrycznej ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji.
Przepisanie licznika po śmierci właściciela nieruchomości
Jedną z wielu kwestii, które powinno się dopełnić po śmierci właściciela domu, z którym została podpisana umowa na sprzedaż prądu, jest przepisanie licznika. Dokonać tego można w punkcie obsługi klienta. Potrzebne są wyłącznie takie dokumenty jak: akt śmierci właściciela nieruchomości, jeśli nieruchomość została odziedziczona w spadku, sądowe postanowienie o spadku lub notarialny akt poświadczenia dziedziczenia. Na podstawie tych danych zostanie rozwiązana stara umowa ze sprzedawcą energii oraz stworzona nowa. W trakcie tej procedury można również wybrać inną ofertę sprzedawcy.