Upoważnienie stałe u sprzedawcy energii
Aby załatwić sprawy u sprzedawcy energii, należy wykonać to osobiście. W każdym innym przypadku potrzebne jest z kolei pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w punkcie obsługi klienta za pomocą specjalnego dokumentu, w którym zostaną podane takie informacje jak: dane upoważniającego wraz z danymi dotyczącymi danych punktu poboru energii, dane upoważnionego. Pełnomocnictwo stałe jest bezterminowe i bezpłatne. Daje możliwość na załatwianie spraw innej osobie, kiedy na przykład przebywamy poza granicami kraju.
Zmiana taryfy energii elektrycznej z G11 na G12
Zmiana taryfy energii elektrycznej z jednostrefowej na dwustrefową wymaga zawarcia nowej umowy ze sprzedawcą prądu. Można ją wykonać darmowo raz na 12 miesięcy. Najprostszym rozwiązaniem jest w tej sytuacji wizyta w oddziale obsługi klienta, w trakcie której niezbędny będzie wyłącznie dowód osobisty, na podstawie którego konsultant uzyska pozostałe informacje z systemu. Podczas zmiany taryfy z jednostrefowej na dwustrefową jest także konieczna zmiana licznika przez dystrybutora energii elektrycznej. Takie zmiany są natomiast całkowicie darmowe. Należy wyłącznie złożyć właściwy druk do Operatora Systemu Dystrybucyjnego.