Modyfikacja danych u sprzedawcy prądu
Wszystkie zmiany danych osobowych, do których zaliczyć można na przykład:nazwisko, miejsce zamieszkania lub adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, powinny być aktualizowane u dostawcy energii. To od nich jest zależna bowiem możliwość kontaktu sprzedawcy z klientem. Nowe dane można zaktualizować między innymi w oddziale obsługi klienta z wykorzystaniem właściwych formularzy, które następnie są wprowadzane przez pracownika do bazy.
Przedłużenie umowy na sprzedaż energii elektrycznej
Podpisywane umowy na sprzedaż energii elektrycznej mogą mieć formę terminową lub bezterminową. W przypadku posiadania umowy terminowej, gdy zbliża się czas jej zakończenia, trzeba udać się do filii dostawcy energii elektrycznej, żeby ją przedłużyć. Niezbędny jest do tego dowód tożsamości, o pozostałe formalności zadba z kolei konsultant. W trakcie przedłużania umowy na sprzedaż prądu można zmienić taryfę prądową lub wybrać nową ofertę. Warto również pamiętać, że nieprzedłużenie umowy ze sprzedawcą energii zazwyczaj skutkuje jej samoistnym przedłużeniem na obecnych warunkach.