Aktualizacja danych u sprzedawcy prądu
Wszelkie zmiany informacji osobowych, do których zaliczyć można między innymi:nazwisko, adres zamieszkania czy też adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, powinny być aktualizowane u dostawcy prądu. To od nich jest zależna bowiem możliwość kontaktu sprzedawcy z klientem. Nowe dane można zaktualizować na przykład w placówce obsługi klienta z wykorzystaniem właściwych formularzy, które następnie są przekazywane przez konsultanta do systemu.
Sprawdzenie oferty dostawcy energii elektrycznej
Chcąc poznać obecną ofertę dostawcy prądu, można zrobić to na kilka sposobów. Jednym z nich jest wizyta w stacjonarnym placówce obsługi klienta, w którym konsultant przedstawi dostępne opcje oraz objaśni ich szczegóły. Opcja ta jest bardzo komfortowa w przypadku szukania nowego sprzedawcy energii, z którym chcemy zawrzeć umowę. Pozwala również poznać pozostałe usługi realizowane przez sprzedawcę, takie jak między innymi możliwość ubezpieczenia nieruchomości czy też skorzystania z pomocy hydraulika.