Podpisanie umowy na prąd budowlany
Żeby podpisać umowę na prąd budowlany, [potrzebne jest w pierwszej kolejności uzyskanie warunków przyłączenia od Zakładu Energetycznego oraz założenie licznika. W takim przypadku podpisywana umowa jest zazwyczaj umową kompleksową obejmującą dostarczanie i sprzedaż energii. Choć może być także podpisywana na każdą z usług odrębnie. Prąd budowlany rozliczany jest za pomocą taryfy C11, w której koszt prądu jest wyższa nawet o 20% niż koszt energii w taryfach G przeznaczonych dla domu.
Przeksięgowanie wpłaty za energię
Niepoprawnie wpłacone środki za fakturę za energię na niewłaściwe konto, mogą zostać przeksięgowane. Takiej sytuacji należy wypełnić odpowiedni formularz. Wymaga on podania takich informacji jak: dane osobowe, wysokość kwoty niepoprawnie przelanej, numer rachunku bankowego, na który była dokonana wpłata, poprawnych danych, na które mają być przeksięgowane pieniądze. Taki druk można złożyć w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu wraz z potwierdzeniem wpłaty z banku.