Zmiana metody rozliczeń za prąd
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to daje możliwość samodzielnego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W momencie kiedy jakość usług czy też powiązane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez pracownika, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz oprócz tego upewnić się, czy dana kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Browarna 24b, Polkowice 59-100
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 20:06
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 76 847 49 29.