Co można załatwić w filii sprzedawcy energii?
Zamierzając załatwić formalności związane z umową na sprzedaż energii elektrycznej do wyboru mamy kilka sposobów, takich jak między innymi infolinie, formularze kontaktowe albo czaty z przedstawicielem. Pomimo to większość z nas kieruje się jednak bezpośrednio do filii firmy, która pełni tę usługę. Opcja ta jest niezwykle komfortowa, albowiem obecni tam pracownicy są w stanie większość spraw, z którymi się do nich zgłaszamy załatwić od razu. Z kolei same oddziały są zlokalizowane w dobrze dostępnych miejscach. Jeżeli więc planujesz wizytę w stacjonarnym oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii, upewnij się, w jakich sprawach możesz liczyć na pomoc.
Rozszerzenie usług o kolejne pozycje
Jeśli jesteś zainteresowany szerszą propozycją Twojego sprzedawcy energii elektrycznej w jego placówce obsługi klienta, z powodzeniem możesz rozszerzyć o nie swoją umowę. Wystarczy, że będziesz mieć przy sobie swój dowód tożsamości, a pozostałe kwestie zostaną wykonane przez doradcę firmy, wraz z zaprezentowaniem dostępnych propozycji jej warunkami oraz cenami.
Kontakt
ul. Al. Solidarności 47
Czynne
Pon 09:00 – 21:00, Wt 09:00 – 21:00, Ĺšr 09:00 – 21:00, Czw 09:00 – 21:00, Pt 09:00 – 21:00, Sb 09:00 – 21:00, Nd 10:00 – 20:00
Zadzwoń pod numer telefonu
611111111