Modyfikacja danych u dostawcy prądu
Wszelkie zmiany informacji osobowych, do których zaliczyć można na przykład:nazwisko, adres zamieszkania lub adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, powinny być aktualizowane u sprzedawcy prądu. To od nich zależy bowiem możliwość kontaktu firmy z klientem. Nowe dane można zaktualizować na przykład w punkcie obsługi klienta z wykorzystaniem właściwych formularzy, które później są przekazywane przez pracownika do systemu.
Sprawdzenie oferty dostawcy prądu
Planując poznać obecną ofertę sprzedawcy energii, można zrobić to na kilka sposobów. Jednym z nich jest wizyta w stacjonarnym oddziale obsługi klienta, w którym pracownik zaprezentuje możliwe do wyboru opcje , a także wyjaśni ich szczegóły. Opcja ta jest bardzo wygodna w przypadku szukania nowego dostawcy energii elektrycznej, z którym chcemy zawrzeć umowę. Pozwala również poznać dodatkowe usługi realizowane przez sprzedawcę, takie jak między innymi możliwość ubezpieczenia domu czy też skorzystania z pomocy hydraulika.