Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej bez problemu zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta pozwala samodzielnego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. By rozpocząć usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy prądu
W momencie gdy realizacja usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas wizyty w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz także uzyskać informacje, czy związana z reklamacją sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Żółkiewskiego 4, Radom 26-600
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 19:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 48 333 14 40.