Upoważnienie stałe u sprzedawcy prądu
Aby załatwić sprawy u sprzedawcy energii, należy wykonać to osobiście. W każdej innej sytuacji potrzebne jest z kolei właściwe upoważnienie. Upoważnienie musi być złożone w punkcie obsługi klienta za pomocą specjalnego wniosku, w którym zostaną wskazane takie informacje jak: dane upoważniającego wraz z informacjami dotyczącymi danych punktu poboru energii, dane upoważnionego. Upoważnienie stałe jest bezterminowe i darmowe. Daje możliwość na załatwianie spraw innej osobie, kiedy na przykład przebywamy poza granicami kraju.
Zmiana taryfy energii z G11 na G12
Zmiana taryfy energii elektrycznej z jednostrefowej na dwustrefową wymaga podpisania kolejnej umowy ze sprzedawcą prądu. Można ją wykonać bezpłatnie raz na dwanaście miesięcy. Najłatwiejszym sposobem jest w tej sytuacji wizyta w biurze obsługi klienta, w trakcie której potrzebny będzie jedynie dowód tożsamości, na bazie którego pracownik uzyska inne informacje z bazy. Podczas zmiany taryfy z jednostrefowej na dwustrefową jest także konieczna zmiana licznika przez dystrybutora energii elektrycznej. Tego typu zmiany są jednak całkowicie bezpłatne. Należy tylko złożyć właściwy druk do Operatora Systemu Dystrybucyjnego.